5 أفلام رايقة تتفرج عليها في الويك اند

1- 10 things i hate about you

الفيلم بيحكي عن باتريك اللي بيحاول يخلي كات تعجب بيه بكل الطرق وده بعد ما بيتفق معاه ولد اسمه كاميرون يعمل كده لأنه لقى إن دي الطريقة الوحيدة اللي تخليه يرتبط بأختها الصغيرة  بيانكا- إن أختها اللي مبتحبش العلاقات ترتبط علشان توافق عليه-.

2- Amelie

الفيلم بيحكي عن إيميلي البنت الرومانسية الحالمة ولكنها عايشة لوحدها وده بيخليها تحاول تخلق مغامرات حواليها وتساعد الناس إنهم يلاقوا السعادة وخلال ده بتدخل في رحلة بتوصلها لحبها الحقيقي.

3-He is just not that into you

الفيلم بيحكي عن جيجي اللي عندها مشكلة إنها كل ما بتروح Date مع حد بيختفي ومبيردش عليها فبتقرر تروح تشوف السبب ورا ده وفي رحلتها بتتعرف على أليكس وبيساعدها تفهم الرجالة أكتر والعلامات ولكن بتحصل حاجة غير متوقعة.

4-just like heaven

الفيلم بيحكي عن إليزابيث وهى دكتورة  حياتها مشغولة ومعندهاش وقت وفي يوم من الأيام بيحصلها حادثة وبتدخل في غيبوبة،وبيسكن مكانها ديفيد وبيبدأ يشوف روحها في المكان وبيحصل أحداث كوميدية ومفاجأت كتير.

5-begin again

جريتا و أدم بيسافروا نيويورك علشان يبدأوا مشاورهم الفني في الغناء لكن بيحصل حدث بيخليهم ينفصلوا عن بعض وبتبدأ جريتا تتعايش في المدينة الجديدة لوحدها لحد ما بتقابل دان اللي بيكتشفه موهبتها وكل واحد بيساعد التاني يتخطى الفترة الصعبة اللي بيمر بيها.

Related Articles

Back to top button